תוכן ענינים
  1. 8 חנויות תכשיטים מומלצות שאתם חייבים להכיר
  2. 1. מגנוליה
  3. תכשיט בהתאמה אישית שרשרת עם חריטה בחיתוך תמונה כסף
  4. 2. רויאלטי
  5. 3. שני יעקובי
  6. 4. שלומית אופיר
  7. 5. שלי דהרי
  8. 6. קקטוס
  9. 7. דנון תכשיטים
  10. 8. אריזו

8 חנויות תכשיטים מומלצות שאתם חייבים להכיר

8 חנויות תכשיטים מומלצות שאתם חייבים להכיר

הימים של בילוי שעות בחנות התכשיטים, בניסיון למצוא את התכשיט המתאים ממבחר מצומצם, חלפו! בשנת 2024, קמעונאי תכשיטים מציעים מבחר עצום של מוצרים באיכות גבוהה במחיר הוגן ונגיש יותר עבורך. הקורונה בהחלט חוללה מהפכה בדרך בה אנחנו קונים והכל נמצא במרחק לחיצה על כפתור. לא משנה איפה אתם גרים, בתל אביב, דימונה או בהוואי, כשזה מגיע לקניית תכשיטים באינטרנט כבר לא חייב להגיע לקניון הקרוב ולחפש חנות תכשיטים יוקרתית, אלא להרחיב אופקים ולמצוא חנויות תכשיטים אונליין שונות ומגוונות במחירים הוגנים ובכך גם למצוא את התכשיט בסגנון שיתאים בדיוק לכם. בין אם אתם מחפשים סט תכשיטים לאישה או סט תכשיטים לגבר הכל ניתן למצוא אונליין.

עם זאת, תעשיית התכשיטים היא אחד משווקי הצרכנים המפתים ביותר ולעתים גם המפחידים. אפילו תכשיטים יומיומיים דורשים השקעה משמעותית, רכישת פריטים מחנויות תכשיטים מקוונות לא מוכרות עלולה להיות מתסכלת ומבלבלת - או אפילו מסוכנת, עם עלייתם של מפיצי הונאה.

רוצים לקנות תכשיטים ולא יודעים איפה להתחיל לחפש? במקום לקנות תכשיטים באופן עיוור באינטרנט, סביר להניח שתעריכו מעט הדרכה מועילה. לשם כך, אספנו וסקרנו את חנויות התכשיטים המקוונות והפיזיות הטובות ביותר לתכשיטי יוקרה.

אז לפני שאתם מבצעים רכישה שיכולה לעלות לך מאות ואלפי שקלים הכנו עבורכם מדריך קצר עם

8 חנויות תכשיטים מומלצות שאתם חייבים להכיר

. בין אם אתם מחפשים עגילים אופנתיים, שרשראות אישיות או טבעות אירוסין, יש הרבה חנויות תכשיטים אונליין וחנויות פיזיות נהדרות בשבילך.

1. מגנוליה

רשת מגנוליה הוקמה ב- 1966 וכיום תוכלו למצוא מעל 100 סניפים בכל רחבי הארץ וגם בפורטוגל. התכשיטים מיוצרים ממתכות איכותיות ביותר כמו כסף 925, צפוי זהב, פלדת אל חלד ועוד. התכשיטים עוברים מבחני איכות קפדניים בתקן בינלאומי מחמיר ובכך מעניקים לכם את המוצר הכי איכותי ובמחיר אטרקטיבי שמאפשר לכל אחד לבחור את הסגנון שלו. הקולקציות מתעדכנות כל הזמן וניתן למצוא בכל סניף כמעט למעלה מ- 1500 תכשיטים שונים. במגנוליה תוכלו למצוא תליונים, צמידים, טבעות, עגילים, סט תכשיטים לאישה וסטים בעיצוב אישי. את התכשיטים תוכלו לרכוש גם בחנויות הפזורות ברחבי הארץ וגם בחנות האונליין המושקעת.

תכשיט בהתאמה אישית: שרשרת עם חריטה בחיתוך תמונה כסף

שרשרת עם חריטה אישית באמצעות תליון בחיתוך תמונה עשויה כסף 925. רוצים להפתיע אדם יקר לליבכם? והעניקו לו מתנה מפתיעה ויוצאת דופן ולא פחות חשוב מרגשת.
תהפכו ציור או תמונה לתכשיט מקורי וקסום. התכשיט יכול להתאים עבור מתנה או כמזכרת אישית ממישהו שכבר לא איתנו. 
השרשרת מגיעה עם שרשרת הארכה מובנית.
גודל התליון הוא 1.8-2.5 ס"מ, תלוי ומשתנה בהתאם לתמונה.

שרשרת תמונה
טרנד חדש: שרשרת עם חריטה אישית
יתרונות
-מתנה מקורית ומפתיעה
-מחיר מצוין למתנה בהזמנה אישית
-תכשיט איכותי עשוי כסף 925
חסרונות
-כסף 925 דורש טיפול מדי פעם על מנת שלא ישחיר
₪259
מגנוליה

2. רויאלטי

ברויאלטי תוכלו למצוא מגוון קולקציות תכשיטים איכותיות ויפהפיות במיוחד. לרשת כ- 50 חנויות פיזיות וחנות אינטרנטית בה אפשר לרכוש אונליין. באתר תוכלו לרכוש תכשיטים לפי תקציב, טבעות, עגילים, צמידים, תליונים, סט תכשיטים לאישה ועוד.

3. שני יעקובי

התכשיטים של שני יעקובי יגרמו לך להרגיש הכי יפה ומלאת ביטחון ברגע שתניחי אותן עלייך. שני יעקבי הקימה את המותג שלה לפני כשלוש שנים ומאז הפכה לשם דבר בקרב פאשניסטיות בזכות עיצוביה ובסגנונה הגרפי, החד והשובב. התכשיטים מיועדים להתאים למגוון רחב של סגנונות שונים ובמחירים הגיוניים. התכשיטים עשויים פליז בציפויי כסף, זהב 14 קראט ובשילובי חומרים שונים ומגוונים.

4. שלומית אופיר

שלומית אופיר היא מעצבת תכשיטים ואביזרים ששמה דגש על תכשיטים בעיצובים נקיים ועדינים. כבר בכניסה לאתר שלה תוכלו לחוש את הסטייל האסתטי והנקי שלה ולחוות את הרוגע שהתכשיטים של שלומית אופיר מביאים איתה. המותג קיים כבר כ- 13 שנים והתכשיטים מתומחרים במחירים שמאפשרים לכל אחד להתחדש בתדירות בתכשיט אחר. באתר של שלומית תוכלו לרכוש תליונים, שרשראות, שעונים, סט תכשיטים לאישה, סט תכשיטים לכלה, שרשרת שם בהתאמה אישית ועוד.

5. שלי דהרי

העיצובים של שלי דהרי מראים המון אישיות וססגוניות יחד עם אסתטיות יוצאת דופן, וכל אחת תוכל למצוא תכשיטים שיתאימו לאופי שלה. בסטודיו של שלי דהרי מייצרים כ- 4 קולקציות בשנה ופריטים נוספים מדי שבוע. את כל החומרים מייצרים ומייבאים מכל העולם וכל התכשיטים מיוצרים בעבודת יד בסטודיו ביפו אותו ניתן לבקר. באתר האינטרנט תוכלי למצוא שרשראות, קולקציות, תליוני צ'ארמס, טבעות, פנינים, תכשיטי מזלות ועוד.

6. קקטוס

קקטוס הוא מותג שעונים ותכשיטים שלוקח השראה מהלקוחות עצמם ומקפיד להיות תמיד טרנדי עם התכשיטים הכי חמים וקלאסיים. המטרה של קקטוס הוא שכל מי שתענוד או יענוד את התכשיטים ירגיש מלא ביטחון ועוצמה והתכשיטים יהוו כמעין כלי עזר כדי להדגיש את היופי של כל אחד ואחת. כל התכשיטים עשויים כסף טהור 925, פלדת אל חלד וציפוי זהב. כל השעונים מקוריים ומגיעים עם שנתיים אחריות.

7. דנון תכשיטים

תכשיטי דנון נוסדו ב1975 ומייצרים את כל המוצרים שלהם בעבודת יד ישראלית בבית מלאה בתל אביב. התכשיטים של דנון מצופים זהב K24 או כסף טהור נטול ניקל. הלקוחות של דנון הן ההשראה שלהם והם מקפידים ליצור תכשיטים איכותיים בטכניקות חדשניות ומסורתיות.

8. אריזו

המותג אריזו מציע לך את התכשיטים על פי הסטייל שלך. התכשיטים, הארנקים והשעונים מכוונים לאנשים צעירים ואופנתיים ומעניקים להם מראה יוקרתי, נועז ולא מתאמץ. הקולקציות השונות מאפשרות לכם להרכיב את המראה המושלם לכל סוג של אירוע או פעילות, ליום יום, לעבודה או למסיבה. הקולקציה באתר מתעדכנת על בסיס שבועי עם הטרנדים הכי לוהטים בעולם.

חנויות תכשיטים אונליין תוכלו למצוא בשפע באינטרנט ולמצוא מגוון רחב של סגנונות וסטייל שונה, אבל מקווים שבזכות הטיפים וההמלצות שלנו תוכלו לעשות את הרכישה שלכם בצורה יותר מחושבת ומוצלחת.